.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كنگره غدير و دفاع صدا و سيما
در پي درج خبري در سايت شمال نيوز با عنوان صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير صدا وسيماي مركز مازندران جوابيه اي را تحت عنوان عملكرد صدا و سيما در خصوص كنگره بين المللي غدير و انسجام اسلامي به اين سايت ارسال داشت.
كنگره غدير و دفاع صدا و سيما

در پي درج خبري در سايت شمال نيوز با عنوان صدا و سيما و ترجيع مركبات بر غدير صدا وسيماي مركز مازندران جوابيه اي را تحت عنوان عملكرد صدا و سيما در خصوص كنگره بين المللي غدير و انسجام اسلامي به اين سايت ارسال داشت.

به گزارش شمال نيوز ، در جوابيه سازمان صدا وسيما آمده است: 3 هزار و 495 دقيقه در برنامه هاي صبح مازندران ،راه زندگي ،موج ورزش ،زير يك سقف، شكوفه هاي مازندران، جوانه ها ، فصل پرواز ،عصر راديو ، پيام مازندران ، سخنراني وزير امور خارجه ايران و آيت الله جوادي آملي ، پخش تيزر (روزي دوبار) و كلام رهبري از واحد صداي اين سازمان به موضوع كنگره بين الملي غدير پرداخته شد.

صدا وسيماي استان برنامه ها سيماي اين سازمان با عنوان هاي تا غدير،گزارش نماينده ولي فقيه در استان ، گزارش آيت الله نظري، جوان و نگاه سوم ،نگاه و نظر، مازروني شو، همايش كنگره بين الملي غدير ، نگاه پنج ،پخش گزارش از حجت الاسلام ابراهيمي ،ساخت دو تيزر 40 ثانيه اي و 3 دقيقه اي را از ديگر برنامه ها خود اعلام كرد كه در 2 هزار و 65 دقيقه انعكاس يافت.

در ادمه اين جوابيه نيز به عملكرد واحد اطلاعات و اخبار پرداخته شد كه مي توان به گفتگوي ويژه خبر به مدت 50 دقيقه با حضور استاندار و نماينده ولي فقيه،خبر مربوط به برگزاري كنگره بين المللي غدير در استان 20 مورد به مدت 35 دقيقه ، مصاحبه با دبير كل بين المللي غدير به مدت 2 دقيقه ،پوشش خبري مصاحبه مطبوعاتي با نماينده ولي فقيه در خصوص كنگره بين المللي غدير به مدت 3 دقيقه ، خبر هاي مربوط به مراسم جشن غدير 17 مورد، مصاحبه مطبوعاتي استاندار و ولي فقيه ، مصاحبه با محمد اسماعيل امامزاده مدير كل ارشاد و مصاحبه با حجت الاسلام ابراهيمي اشاره كرد.

صدا وسيما استان مازندران ساخت 2 تيزر در صدا وسيما ، ساخت فراخوان مقاله در صدا وسيما ، توليد و تكثير تيزر فراخوان به كل استانهاي كشور و پخش از شبكه هاي استاني مراكز استانها را از ديگر فعاليتهاي اين سازمان عنوان كرد.

لازم به ذكر است استاندار مازندران در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي استان از عملكرد صدا و سيما در خصوص پوشش خبري كنگره بين المللي غدير كه در استان برگزار شد انتقاد كرد و با اشاره به همزماني كنگره بين المللي غدير با دومين جشنواره ملي مركبات گفت: انعكاس خبر جشنواره ملي مركبات در صدا وسيما از كيفيت بهتري نسبت به كنگره بين المللي غدير بر خوردار بود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.